//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Welcome to my blog

Home About Linkies
Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Nadya
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Nadhirah
Owner: Leelesm Group

Welcome To Our Blog , :) Bukak Blog Dengar dok Lagu tuh ? Bigbang Lar....
Leeleesm Minat Giler Ngn BigBang . Biasa LAR Kpopers :P , HaHa .. Oh Nak dengar Intro Kiteorg ? Ok2

Ini Ketua KiteOrg  -> Nur Adilah Binti Kamarul Zaman

Perangai Die Boleh Tahan :D Nak bce tentang die , Dipersilakan

1.Die Nie Kuat Makan French FRIES . Hidup die takkan Lengkap tanpa French Fries :3
2.Die Digelar RATU SEMUT dalam kelas , why ? sebab die gediks dlm kelas , bukan gediks jahat , ala.. lawak2 .. hahaha...
3.Nama Bapak die Kamarul Zaman , tapi kiteorg Fokus Pada Zaman tuh jea.. Sometime Kiteorg Kutuk die Zaman berzaman la..zaman paleolitik la . ahaha !
4.Hah ! ini yg aku xleh tahan . kalau kelas 1A2 buat bising tahap Gabanz! Budak nie keluar suara Jantan , pernah sekali tuh die jerit , aku tengah jalan , automatic aku jatuh tergelak2. hahaha ! die pun "Zassssssssssssss !" Kejar aku , akhirnye dpt tngkp
5.Die Nie seorg ceria , Happening ! walaweyh! hahaha . Die suke Care Ngn Kwn die ,
6.Seorg Nerd Ketika Belajar :3 hahaha . sumpah we! Die lar budak yg fokus ngn pelajaran , aku ? haha nanti aku cerita OK?
7.Minat seseorg Dalam diam . Tpiii . Budak Ikan Bilis tak suke die , Tak suke jangan Lar sampai kecewakan kwn aku . Goreng bru thu !    ~Nie Jer Kesah Adilah~ Heeee . Nak thu seterusnye ? Ok jOM2

Ini Nerd Juga -> Nurul Wardina Syamira (panjangnye nme die) Ok Thu ? hahahaha

Aku Org pertama yg akan KUTUK die , perangai die kelakar Kutt ~ Jom Bce ! :)

1.Minat Dalam Math , waktu PBS aku Lar yg suh die buat kdg2 , dera die lah katekan !
2.Minat Ayam (dalam kelas aku slalu buat bunyi ayam , lol , Die dengar terus nak patuk aku choi !
3.Comey Die Nie , Nerd Gituh Pun Ade :P
4.Bakal Pengawas , Hurm
5.Suke Menjerit Kat Org (sakit telinga aku -.-' )
6.Minat seseorg Juga hehehehe
Ok la bye nanti aku cerita Ye? Penat nak type laa
Blog nie simple jer :P
Assalamualaikum :)